2 Şubat 2011 Çarşamba

Periler ölmez ki...

   Tanrı bize ölümü hatırlatmak istedi. Defne'yi seven sevmeyen herkes bugün bir anlığına ölümü düşünüdü. Yaşlı insanların ölümüne inanılabilir, somutkan insanlarınkine de ama hem deli hem de genç birinin ölümüne kim inanabilir?

    Bugün milyonlarca insan ölüme hayret etti. Kiminin ki kısa sürdü, kimi dalga geçti, kimi gerçekten üzüldü ama hepsi bugün ölümün ne kadar tuhaf birşey olduğunu düşündü.

 

   Ben Sihirli Annem'le büyüdüm. Betüş'ü hiç sevmedim. Eda benim idolümdü. Hayranlıkla izlerdim onu. Hele anne olduktan sonra öyle kıskanmıştım ki kızı Toprak'ı. "Benim annem de böyle deli dolu olsaydı keşke." demiştim. Sonra Defne de anne oludu. Nasıl sevinmiştim oğlu adına. Şimdi düşünüyorum da oğlunu...

 


  Ben hala inanmıyorum öldüğüne. Bulutların üstündeki şatosundan ağlayarak oğlunu izliyor şu an...
O da üzülmüş ölümüne.

3 yorum: