8 Ocak 2011 Cumartesi

demet akalın ölse üzülmem mesela

Evet! Bu önemli bir sorun. Sonra mesela Mustafa Ceceli var. Ohooo say say bitmez ki. Serdarından ferhatına. Hepsinin köküne kibrit suyu! Şimdi ben bunu gece gece niye yazdım? İnan bilmiyorum. Canım sıkıldı tvyi açtım, bişi yok. Açtım bi müzik kanalı. Arkadaş bengüsü bitse emiri başlıyor. Ama mesela mor ve ötesi iyi ki var. Ben zaten Harunla evlenicem. Geçen haber çıkmış sevgilisyle evlenicek diye. Arkadaşım gösterdi bana ciddi ciddi. Salak işte cidden evlenmek istiyorum sanmış, üzülmüş benim adıma. Ama kız çirkin, diyim. Gerçi ekşi sözlükte çok güzel demiş herkes ama yalan valla. Zaten feysini buldum Cem Mumcu'nun arkdaşı falan. Ay ergen bildiğin ergen. Benden daha ergen. Karı Türkiye güzeliymiş zamanında şimdi tuvalet aynasından, vebkemden fotoğraf çekiyor. Hayat işte... Ama bacakları uzun arkadaş. Boyum kadar vardır. Ama fazla ince yani sırf kemik. Bu kadar.

Bi de bu Kolpa denen grup topluca intihar etmeyi düşünür mü hiç? Ya da hepsi birleşip solisti öldürsünler.

4 yorum:

  1. Katılıyorum!Bence kızlar üçe ayrılır:1.pop(demet akalın,serdar vs) dinleyen aptal kızlar 2.rock (mor ve ötesi ve yabancı rock vb) dinleyen elit kızlar

    YanıtlaSil
  2. cıks. renkilerle beyazları mı ayırıyoruz, ne ayırıyoruz? şincik bi kenanla serdarı bir tutamayız ki ben kenanı çok severim mesela. zevk sonuçta, beğenen beğenir. ben tiskiniyorum o başka. ha bi de serdardan tiskinen insan bendendir, candır. bide 3.sünü merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. şöyle düzeltiyim o zaman tespitime göre serdar dinleyen kızların %89 u aptal.acı ama gerçekha zevkler ve renkler tartışılmaz o ayrı.yalnız olmadığımı bilmek güzel.mor ve ötesi gay falan dediydilerdi bi ara yalan yanlış niye öyle dediler bilmem.adamları seviyor muyuz evet.müzikleri güzel mi kesinlikle.burağa aşıktım ben geçen okana çıktıydılar masumiyetin ziyan olmazla harun hariç hepsi evliymiş,yıkıldım.

    YanıtlaSil
  4. burak 7 senedir falan evli. evet harun daha evlendi çünkü benimle tanışmadı. o değil de insanların gey ya da ateist diye bi grubu dinlememeleri çokacayip bi durum.

    YanıtlaSil