22 Kasım 2010 Pazartesi

Bir sağırın dünyasına konuk olmak istiyorum

 Benim kör bir arkdaşım var. Adı İsa. Hep şükreder haline. Ben mesela onun yanında hayatın boktan olduğunu söyleyenlere inanamam. İsa'dan utanır insan. Siz kendinizi düşünün onun yerinde. Onun gibi şükredebilir miydiniz halinize. İşte esas büyüklük bu. İsa benim hayata bakışımı değiştirdi. Bazen derler "Ne kadar pozitif birisin sen öyle." derim ki "İsa'nın arkadaşıyım."
 Vee aynı şekilde ben de İsa'ya olumlu pek çok etkide bulunmuşum. Öyle diyor. Bu varya benim hayatımda aldığım/alacağım enn güzel iltifat.
 "Çok güzelsin."
 "Of çok komiksin."
 "Ne güzel konuşuyorsun."
 "Manyak mısın kızım sen yaa. Hahahahah!"
 Ne kadar küçükler İsa'nın söylediklerinin yanında. Bir İsa'nın
 "İyi ki varsın..."ı bir de kuzenimin "Sen çok iyi bir insansın ya."sı
 Egomu tatmin etmek istedikçe bu anları hatırlarım.
 Gelelim konumuza.
 Kafaya taktım bir sağırla arkadaş olcağım. Sağır kelimesini tercih ediyorum çünkü 'özürlü' değiller, -özür dilemeleri gerek bir durum yok- ve 'engelli' olmamalılar. Camadamın dediği gibi engelleri biz koyuyoruz.
 Nereden bulacağım ne yapacağım bilmiyorum ama çok istiyorum sessiz bir dünyaya konuk olmak.
Hikayesi farklı insanları seviyorum ben çok seviyorum. Nasıl merak ediyorum içlerinden geçenleri. Böyle kendine güvenen biri olsa ne güzel olur İsa gibi. İsa'ya körlerle ilgili istediğinizi sorabilirsiniz mesela. Şaka yapabilirsiniz "İsa bak ne komik çıkmışım heheheheh." diye. Bunlar onu üzmez aksine mutlu eder. Bize de onun dünyasına konuk olma fırsatı verir.
 Bir sağırın dünyasına konuk olmak istiyorum.
 Onunla vakit geçirmek, mesajlaşmak, altyazılı film izlemek, yazışmak, bakışmak, ritim tutturmak, dans etmek istiyorum. Çok yakın arkadaşım olsun istiyorum.

2 yorum:

  1. bı sonrakı asama da dilsiz bırı olacak heralde

    YanıtlaSil
  2. sağır olunca zaten dilsiz de oluyorlar yanılmıyorsan. :)

    YanıtlaSil