19 Kasım 2010 Cuma

yaşıyorduk. yaşayacağız. yaşıyoruz?

Tanıdığım herkes başka zamanlar için yaşıyor.
Geçmiş zaman. Gelecek zaman. Şimdiki zaman?
Şimdiki zaman için yaşayan birini arıyorum. Bana da öğretmeli. Ya da kendim öğrenmeliyim. 
Dün bugünü hayal ediyorduk, bunun için çabalıyorduk. Gerçek oldu mu hayallerimiz? Olmamıştır çoğu. Eee?
O zaman şimdiki zamanı yaşasak daha mantıklı. Elimizdekikere bakıp mutlu olsak… “Benim çalışan iki kulağım var.” diye mutlu olsak mesela, hemen açıp bir şarkı dinlesek.
Neden olmasın ki?
“Benim bir köpeğim yok.” diye üzülebiliyorsak durduk yere, neden olmasın?
İleride çok paramız olsun diye öğrenmesek mesela öğrenmekten mutlu olduğumuz için öğrensek ne güzel olur.
Yarına paramız kalmayacak diye lunaparka gitmek yerine evde televizyon izlemesek mesela.
Ya yarın ölürsek?

Lunaparka gitmeden öldüğümüze üzülmez miyiz o zaman?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder